SVAR PÅ ÄNNU EN KOMMENTAR

2012-01-19 21:05:34 / 2 kommentarer kommentera inlägget?..


Anonym om SVAR PÅ KOMMENTAR:
vad ska du gå på gymnasiet?? :D

svar: Du det undrar jag också haha, nemen jag har faktiskt ingen aning om vad jag ska gå för gymnasium..asså det är så sjukt svårt, man ska ju liksom välja vad man vill göra i 3 år, varje dag..
Men jag funderar starkt på Ester Mosessons faktiskt. Men jag ska gå på många fler öppet hus så
vi får väl se lite hur det blir. Om jag ändrar mig och hittar något ännu bättre kanske? Men jag tror
ändå att jag iallafall ska välja något högskolaförberedande. Kul att du fråga ;)

Kommentarer
Amanda

Hallååå walla, du skulle ju bli styckare ????

2012-01-19 22:44:14
Emmo helino

Tycker lätt du ska välja Ester mossesons gymnasiet för då kan du ju laga grymt god mat och bullar och vad är roligare än de? Så börjar ju också där om 2 år :D låter grymt!! Vi säger så då..Gött <3

2012-01-20 20:58:20

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback
  
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu