DEN NYA TRENDEN

2012-01-19 07:47:28 / 1 kommentarer kommentera inlägget?..


Godmorgon! Jag och tjejerna vaknade för ca 40 minuter sedan, har tagit mig en dusch och nu ska vi äta frukost och fixa oss sedan drar det iväg mot skolan, ye. HAHA jag och tjejerna delar ju på en 90 säng när vi sover ihop, och igår fick alen för sig att lägga sig på golvet.. så somnade hon och jag och boen typ "YEEEEEEEEEEEEEEEEES".. hahaha.. så vi väckte henne inte, för liksom man säger inte nej till större plats i sängen right? Känns som att det skulle kunna bli det nya. Alen på golvet, jag och Boen i sängen (Y)

Kommentarer
Anonym

Har bonen och alen en blogg ?

2012-01-19 16:55:15

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback
  
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu