NY BLOGG

2012-01-22 21:35:35 / 0 kommentarer kommentera inlägget?..


Tja! Igår var bloggandet torrt , har nämligen suttit och fixat en ny blogg. På devote. Så nu får ni gå in här istället: http://carolinlange.devote.se
Ska verkligen försöka uppdatera ofta så mina lösare blir nöjda och glada. Och jag hoppas inte ni försvinner pga bloggbytet. Förlorade nämligen ca 50 läsare sist jag bytte.
På tal om ingenting så har jag spenderar min söndag med min goosie Amanda. Vi var först hos mig och sedan när vi skulle dra in till majorna så åker vi såklart med fel buss så vi kommer ut i ingenstans , där det är typ skog och kolsvart. Haha alltid trevligt med en liten roadtrip på kvällskvisten. Nu blir det Spårlöst. Puss


Kommentarer

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback
  
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu