SKIT TRÖTT

2012-01-16 21:25:13 / 0 kommentarer kommentera inlägget?..


Tja! Orkar knappt blogga pga (rubriken), så ni får ändast lite snabbt om vad som har hänt idag osv osv.
Morgonen började väl bra, jag och tjejerna vaknade 25 minuter innan vi skulle dra till skolan..men vi hann, superkrafter. Skolan var väl som vanligt förutom att vi hade håltimma innan idrotten så jag och tjejerna tog en promenix till gymmet och tränade i 50 minuter sedan dirr till idrotten och träna ännu en timma. Besöket på NTI gymnasiet var väl helt okej, men ingenting som jag intresserades av. När jag kom hem så la jag mig i sängen på direkten och somnade i en timma. Nu har jag fixat lite med Boens present och när jag är klar med de.. alltså om ca 2 minuter, så ska jag gå och lägga mig för kvällen. Så jääävla sjukt trött så det är helt sick. Outfit bilder får ni alldeles strax också, har dem nämnligen på Iphonen. PUSS

Kommentarer

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback
  
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu